Content Publishing | Om oss
456
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-456,qode-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch-ver-1.4, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

Hei!

Vi kan Content Marketing.

Vi lykkes hvis du lykkes!

Content Publishing mener at et budskap treffer målgruppen bedre dersom nysgjerrigheten for forretningsområdet allerede er vekket. Vi tror at ved å gi leseren dybdeinnsikt i den aktuelle bransjen eller produktområdet, stiger sannsynligheten for kjøp betraktelig. Gjennom et fokusert og nisjeorientert temabilag kombineres det beste fra dagspresse og fagblad, nemlig dybde og rekkevidde.

I dag er mediet en viktig del av budskapet, velg dine eksponeringer med omhu.

Content Publishing jobber med innhold som har betydning for våre lesere samt skaper nye kunder og tar vare på eksisterende kunder. Vi har spesialisert oss på mange ulike fagområder og samarbeider med de ledende distribusjonskanalene for å nå ut direkte til målgruppen.

Det redaksjonelle innholdet i våre utgivelser enten det er print eller digitale flater er det viktigste vi har, det motiverer lesere til handling. Gjennom å involvere dyktige fagjournalister, aktuelle annonsører og eksperter på de respektive fagfeltene, lager vi temaaviser som er skreddersydd det formål å skape innsikt og interesse rundt dine løsninger og produkter. Vår ambisjon er å plassere våre kunders varemerke og verdier høyt på lesernes “top of mind” liste.

Hvorfor velge oss?

Vi gjør våre kunder til fremtidens vinnere

Stadig flere selskaper bruker temaaviser som en effektiv markedsføringskanal for merkevarebygging og produktprofilering.

Content Publishings temaaviser skaper gjennom det redaksjonelle fokuset i avisen økt kjennskap til ditt varemerke ved å profilere deres produkter og tjenester i riktig kontekst, dette gir en synergieffekt mellom artikkelen og annonsen som skaper i sin tur merverdi for deg som annonsør.

 

  • Ved å annonsere i et av Content Publishings temaaviser sørger du for at din annonse havner i en redaksjonell kontekst som styrker og bygger opp under ditt budskap, et budskap som alt for ofte ellers drukner i medienes mylder av saker og vinklinger.
  • Content Publishings temaaviser består av 50 prosent nøytralt redaksjonelt materiale, dette gjør at vi har et begrenset antall annonseplasser og færre konkurrenter blir eksponert i samme avis.
  • En annonseeksponering i våre bilag gir håndfaste resultater
  • Gjennom inspirerende artikler og høy kvalitet på det redaksjonelle innholdet motiverer bilagene leserne til handling
  • Gjennom et fokusert og nisjeorientert temaavis kombineres det beste fra dags- og fagpressen; dybde og rekkevidde
  • Dyktige og hardtarbeidende prosjektledere med mye erfaring til rådighet.